Hosting Paketlerinde %20 indirim + Ücretsiz Domain & SSL!
Alan adı transferi, sahip olduğunuz bir domaini, mevcut kayıt sağlayıcınızdan başka bir sağlayıcıya taşıma işlemidir. Bu işlem, genellikle daha iyi hizmet, uygun fiyatlar veya daha gelişmiş yönetim özellikleri arayan kişiler veya işletmeler için önemlidir. Transfer işlemi sayesinde, alan adınızı yeni bir kayıt hizmetine taşıyarak, daha verimli bir yönetim paneline erişebilir, daha iyi müşteri desteği alabilir ve hatta daha ekonomik fiyatlarla hizmet alabilirsiniz.
Alan adınızı bize transfer ederek, kullanımı kolay ve hızlı bir panel ile yönetim deneyiminizi bir üst seviyeye taşıyabilir, tüm bu işlemleri sorunsuz ve uygun fiyatlarla gerçekleştirebilirsiniz.
Domain transferi genellikle daha iyi hizmet, daha düşük fiyatlar veya daha fazla özellik sunan bir kayıt firmasına geçmek amacıyla yapılır. Aynı zamanda, bazı kullanıcılar mevcut kayıt firmalarının müşteri desteğinden memnun olmadığında daha iyi bir deneyim sunan bir firma arayışına girebilirler. Ayrıca, domainin yönetimini daha kolay hale getirmek veya tek bir firma altında birden fazla domaini toplamak için de domain transferi yapılabilir.
Aşağıdaki maddelerde alan adı transferi yapabilmeniz için gereken koşullar anlatılmaktadır:
Son olarak, bazı uzantılar için ek güvenlik veya onay süreçleri de olabilir, bu yüzden transfer işlemi öncesinde yeni kayıt firmasının gerekliliklerini kontrol etmek sizin için işlem sırasında kolaylık sağlayacaktır.
Alan adı transferi yaparak bizimle ile çalışmanın avantajlarından yararlanın. Alan adı transfer hizmetimizi kullanmanız için 4 temel neden.
Alan adınızı sadece birkaç adımda, zahmetsizce transfer edin. Pratik süreç yönetimimizle zaman kaybetmeden yeni alanınıza hemen kavuşun.
Rekabetçi fiyatlarla, ek ücret sürprizleri olmadan alan adı transferinizi güvenle tamamlayın.
Alan adınızı sadece birkaç adımda kolayca transfer edin. Basit ve hızlı süreç yönetimimizle, zaman kaybetmeden yeni alanınıza hemen sahip olun.
Alan adınızı birkaç adımda zahmetsizce transfer edin. Kolay süreç yönetimiyle vakit kaybetmeden yeni alanınıza sahip olun.
Sadece 3 basit adımda alan adınızı bize kolayca transfer edebilir ve sunduğumuz avantajlardan faydalanabilirsiniz.
Alan adı türünüzün gereksinimlerini kontrol edin, transfer kodunuzu alın ve alan adınızı transfer sürecine hazır hale getirin.
Alan adınızı ve transfer kodunuzu girerek işlemi hemen başlatın, alan adınızı sorunsuz bir şekilde firmamıza taşıyın.
Transfer ve ödeme adımlarını başarıyla tamamlayarak, yeni alan adınızı kullanmaya başlayın.
İlgilendiğiniz ya da merak ettiğiniz alan adı ile ilgili bilgileri tek tıkla öğrenebilirsiniz. Sorularınız için 7/24 müşteri destek ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.
Seçtiğiniz alan adı uzantısı için transfer işlemlerine ait ücretleri kolayca karşılaştırabilirsiniz. Transfer seçeneğiyle mevcut alan adınızı sorunsuzca bize taşıyabilirsiniz. Tüm fiyatlar şeffaf ve güncellenmiştir.
Domain transferi, bir domainin (alan adının) mevcut kayıt firmasından başka bir kayıt firmasına taşınması işlemidir. Kullanıcılar zaman zaman hizmet sağlayıcılarından memnun olmayıp yeni bir arayış içerisine girebilirler. Bu nedenle de genellikle daha iyi fiyatla daha iyi hizmet alabildikleri ve tüm alan adlarını tek bir yerde toplayabildikleri domain firmalarını seçerler. Transfer süreci genellikle yetkilendirme kodu (EPP kodu) ile gerçekleştirilir ve belirli kurallara tabidir.
Domain transferi için önce mevcut kayıt firmanızdan transfer kilidini kaldırmanız ve transfer kodunu (EPP kodu) almanız gerekiyor. Ardından, alan adını taşımak istediğiniz yeni kayıt firmasına giderek transfer işlemini başlatabilirsiniz. Yeni firma tarafından, transferi onaylamanız için size bir e-posta gönderilir. Onay verildikten sonra işlem genellikle birkaç gün içinde tamamlanır. Ancak, alan adınızın en az 60 gün önce kaydedilmiş veya son transferinden itibaren 60 gün geçmiş olması gerekir.
Evet, alan adı transferi ücretlidir. Transfer işlemi sırasında, alan adınızı kullanabilmeniz için gereken süre bir yıl süreyle yenilendiği için, kayıt firmasına bir yıllık yenileme ücreti ödemeniz gerekir. Bu süreçte, alan adı transfer ücreti kayıt firmasına ve alan adının uzantısına göre değişiklik gösterebilir. Bazı firmalar, transfer işlemiyle birlikte ek hizmetler sunarak avantajlı paketler sağlayabilir. Domain transfer ücreti hakkında detaylı bilgi edinmek için sayfamızı inceleyebilirsiniz.
Domain transfer süresi yaklaşık olarak 7 gündür. Bu süre hem eski hem de yeni firmanızın işlem hızına, onay sürecine gibi konulara bağlı olarak değişiklik gösterebilmektedir.?
Bir alan adı transferi yapabilmek için, alan adınızın en az 60 gün önce kaydedilmiş veya son transfer işleminden itibaren 60 gün geçmiş olması gerekir. Yani, yeni bir alan adı kaydettiğinizde ya da bir alan adını başka bir kayıt firmasına transfer ettiğinizde, bu işlemin üzerinden 60 gün geçmeden başka bir transfer gerçekleştiremezsiniz.
Domain transfer kilidi, alan adınızın izinsiz bir şekilde başka bir kayıttan alınmasını engelleyen bir güvenlik özelliğidir ve aktif olduğunda alan adı transferi yapılmaz. Domain transfer şifresi (EPP kodu) ise, alan adı transferi için gerekli olan ve yalnızca alan adı sahibine verilen bir güvenlik kodudur. Alan adınızı başka bir firmaya transfer etmek istediğinizde, önce kilidi kaldırmalı ve EPP kodunu alarak yeni kayıt firmasına iletmelisiniz. Bu iki işlem, alan adınızın güvenliğini sağlamak için önemli adımlardır.
Alan adı transferi yapabilmek için birkaç koşul vardır. Öncelikle, alan adınızın en az 60 gün önce kaydedilmiş ya da son transferi üzerinden 60 gün geçmiş olması gerekir. Ayrıca, mevcut kayıt firmanızda alan adı kilidi (transfer kilidi) açık olmamalıdır. Transferi başlatabilmek için transfer kodu (EPP kodu) almanız gerekir. Alan adınızın kayıt süresi bitmemiş olmalı ve bu süre içinde herhangi bir ödeme problemi bulunmamalıdır. Son olarak, alan adı sahipliğiyle ilgili herhangi bir yasal sorun ya da itiraz olmamalıdır. Bu koşullar sağlandığında, transfer işlemini başlatabilirsiniz.
Evet, alan adı transfer sürecinizi takip edebilirsiniz. ASM Cloud müşteri paneli üzerinden tüm süreci gözlemleyebilirsiniz. Ayıca hem eski hem de yeni firmanız tarafından mail ile bilgilendirme yapılır.